25 May 2011

cintai aku wahai ridzuan ooi....



lirik yg diciplak special 4 dye..terimalah..
sofaz: cintai aku






Andai angin mampu kirimkan
pesan untukmu yang telah ku ucapkan
cintai aku dan bukan yang lain
tak ada lagi yang kuinginkan
selain hanya dirimu

Andai bintang mampu sinari
hati dan tubuhku agar terlihatmu

cintai aku dan bukan yang lain
tak ada lagi yang kuinginkan
selain hanya dirimu

(kaulah pilihan)
Jadilah seperti yang aku mahu
(kaulah pilihan)
Selalu bersamaku
siang dan malam
(kurasa benar)
Kaulah pilihan
dari segala ada
Kurasa benar saat bersamamu
Bersamamu

Miliki aku dan bukan yang lain
tak ada lagi yang kuinginkan
selain dirimu
(kaulah pilihan)

Jadilah seperti
yang aku mahu
(kaulah pilihan)
Selalu bersamaku
siang dan malam
(kurasa benar)
Kaulah pilihan
dari segala ada
Kurasa benar saat bersamamu
Bersamamu
Kurasa benar
Bersamamu
Bersamamu

0 conteng-conteng: