01 June 2011

bengangggg btoi lorh...!!

panass..!! bengangg..!! mcm mane nk start ye.. ok.. aq adelah minat at sorang mamat ni.. name dye ridzuan..sebaya n duk klas sblah.. actuyally lame dah aq minat at dye nih.. aq minat at dye sebab muka dye bleh tahan la.. tak hensem, tak buruk.. yang sedang2 saja....dangdut la pulak.. :P dye ni pendiam plus pemalu orangnye.. tu yg cek berkenan tu..!! dye main taqraw.. dan duduk di belengkor.. nah..!! itu je yang teman tau pasal dye.. pastu aku dengan yakinnya mintak lah 6ber typon dye.. tujuannye.. adalah untuk NGORAT lar..spanjang kami bermesej tu.. aq tau yg dye ni mmg blurr.. suka buat2 tak paham yang aku ni minat at dye.. aku pulak, sebijik macam perigi cari timba.. tapi dah suka punya pasal kan.. aku sabar kan diri aku.. dye kate dia nk study dulu.. SPM katenye.. piiiraahhh..!! mcm nak belajor sangat.. tapi aq kate aq sanggup tunggu dye.. then dye kate dye taknak bagi harapan palsu.. ceewahh.. ayat skema tue... so tadi aq tegur la dye at facebook.. haram dye balas...!! eeiii.. tu yg buat aq bengang tuh.. kalau ye pon tak sudi ngan aku yg x berapa nk cute ni, at least kitorang still bley berkawan kan..?? ape lar dye tu.. sebenornye kan.. aq betoi2 rasa tercabar ngan sikap dye tu sebab selama ni aq x pernah bagi 6ber tipon aq at sebarang guys.. tapi kes dye ni lain plak.. urm.. apa patut aku just lupakan dye or terus menunggu..?? sbb dye baik.. aq tak nak kehilangan dye.. tapi macam dye tak suka at aku.. hai..... BLURR aq macam nie....

0 conteng-conteng: