02 June 2011

penguatkuasaan undang-undang..!!

semalam..aku tengok muka ayah n ibu tetiba pulak aku rasa kesian yang amat sgt kat deme.. muka lepas balik kerja yang mcm tisu basah je aku tengok.... so.. aku nk fokuskan pada study jep ar skunk ni..(bleh caye ker..??) aku jgak dah putuskan yang pasal mengejar cinta aku yg blurr 2, aq akan usaha lpas spm. mana la tau ada can kan..?? masa untuk berfesbuk juga akan dikurangkan selama setengah jam pada hari biasa dan sejam pada hari cuti.. blogging ni pun just seminggu sekali.. aku sayang kan ayah n ibu.. aku nk ubah kehidupan family kami kpd 1 kehidupan yang lebih baik.. tapi aq ada 1 bende yg merunsingkan aku that's is.. kalau la result aq nnt ok course ape yg ak nk amik..?? sume nyer aq x minat.. x kene ngan jiwa aku..!aq ni jenis yg x bleh sabor.. so..?? ayah kate jadi nurse pon jadi lah, masa depan kak yong pon cerah..haiyya.. !! urm.. tgk lorh mcm ner... maybe itu kot yg aku amik..

0 conteng-conteng: