25 June 2011

bengkel add math.. :(

spt yang tertulis diatas, hari ni , 25 jun  pertama kalinya aku menjejakkan kaki ke dalam dewan sys batu gajah.. woohooo...ala.. bukan sebab terima anugerah apa pun, just menghadiri bengkel add math plus physics jee.. urm.. kitorang pelajar 5sc1 and 5sc2 dijemput laa.. bengkel 2 start dpd 8.00 pg till 5.00 pth.. mmg satu hari yang memenatkan sebab suntuk aku duduk dan terpaksa belakon (buat2 paham) dengan apa yg penceramah tu ajar.. hahaha.. member2 aku semuanya sedia maklum dengan minat aku yang terlampau terhadap add math.. urm.. menci!! so.. komen aq tentang bengkel 2: terbaeekk sbb aq x pernah pg pun tempat macam 2.. hehe.. perak a.k.a jakun  la tadi.. makanan yang terlebih cukup, pengajar yang cool and dewan yang selesa.. waa.. best laa...!! badan aku dah letih, mandi pun belum.. urmm.. ape cer la si budak blurr tu ye, hidup ke, mati ke.. hehehe.. kuang hajo betoi!! ok.. dh2 la tu.. badan pun dah bau bawang.. baik la pg mandi.. ok.. berjumpa kita lg kalau panjang umur.. sblm aku lupa, tahniah diucapkan kpd para pemenang maharaja lawak, sepah, jozan, nabil n jambu.. terbaeekk!!

0 conteng-conteng: