27 June 2011

hari ini hari selasa.. :P

yeay!! aku x pegi sekolah la hari ni.. huhu.. tapi atas sebab2 tertentu la weyh.. <aku sakit rahsia> so hari ni aku cuma kemas rumah dan masak! ya, memasak! lamanya aku x masak dan hasilnya, umpphh.. sedap.. opah, acik n ibu puji la masakan aku yang tak seberapa tu.. hehe.. ohh.. lupa pulak, aku masak ayam masak merah tadi,my feveret.. tapi ada masin sikit laa.. hikhik.. biasa la org jarang ke dapur,, selalu ibu yang masakkan even aq cuti pun.. tapi hari ni nak tak nak aku kene jgak masak.. kalau x masak, alamat x isi la perut aku ni.. urm.. nampaknye aku still ade kerja yang x beres lagi laa.. mesti siapkan nie.. adoiyai.. tapi aku masih runsing dengan SPM yg x lama lagi dah nk datang pada aku..haishh.. aku rasa aku mmg x leh buat la.. kesiannya ibu ngan ayah yang memberi harapan  terlalu tinggi pada aku.. aku sayang kan diorang, terlalu banyak pengorbanan yang telah dilakukan demi membesarkan aku dan adik2.. aku ingin buat diorang bangga ngan aku.. mungkinkah terjadi..?? aku komform pasti sangat aku akan menangis time amik result nanti.. bukan tangisan kegembiraan tapi tangisan kekecewaan.. aku takut.. ya allah.. sedarkan aku sebelum semuanya terlambat.. lagi satu masalah problem aku is,,, apa masih terbuka pintu taubat buatku Ya- Allah..???

1 conteng-conteng:

blog shairah said...

thnks add blog saya ^ _ ^