01 July 2011

manusia tu accident..??

yo! wassup!! hari ni aku telah memulakan hari jumaat aku tanpa mengerjakan solat subuh disebabkan kerana alarm yang setia mengejutkan aku , telah aku campakkan ke bawah sofa agar ia terus bisu.. hahaha.. soo.. mmg lambat la aku bangun pagi ni.. sekarang aku tengah on9 dpd pkul 2.30 tadi.. haish.. ape nak jadi ngan aku ni..?? SPM dah dekat.. tapi masih belum buat ape2 persediaan pon.. terlalu taksub dengan fb.. so esok ada larian 1 murid 1 sukan 1 malaysia.. aku ase mcm mlaz je nk g.. x yah la nak..?? hehe.. harini esok dan lusa acik x de sbb pg kem di greentown.. sepanjang minggu ni x de ape yg terjadi kecuali semalam aku pg tengok wayang, transformers.. aq sorang je pompuan,, pastu jpe mok.. plus ipin.. ayah ajak aku pg mancing esok.. so, aku nak tido awal malam ni.. x de aktiviti la..


♫ .♥.•* ★¨`*•♫.•´*.¸.•´♥ ♫
☀....... cinta teragung........☀
♫ .♥.•* ☀¨`*•♫.•´*.¸☀.•´♥
┊ ┊┊ ┊☀┊ ┊ ┊┊ ☀ه
ه┊ ☀ ┊ ┊ ི♥ྀ
☀ ┊┊ ☀ه
ه┊ ☀




Maafkan aku sekiranya tak termampu
Untuk mencurahkan semua isi hatiku
Ternyata tak terkata
Rinduku padamu
Ku takkan bisa menjadi lebih
Dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji
Akan masih mencuba untuk
Memujuk hatimu
Mencintai aku
Kerna semua yang ada
Hanyalah untukmu
Secebis perasaan ku hamparkan
Membawa sejuta harapan
Menagih cinta
Teragung darimu
Maafkan aku sekiranya
Tak termampu untuk
Mencurahkan semua
Isi hatiku

0 conteng-conteng: