13 June 2011

cinta ditolak..??

pilu.. sedih.. apabila terpaksa melangkah pergi dpd cinta yg dh terpahat lama dihati.. ape jiwang2 nie..??
haha.. tapi itu lah hakikatnya.. tiada tempat mengadu, blog ni la tpt teman curahkan isi hati.. hukhuk!! teman terpikior yang ape sbab dye tolak <3 teman.. maybe sbb paras rupa yg x berapa nk menawan, atau aq yg masih blum sedar siapa aku.. hai... tu la.. sblum 2.. sedar la diri 2 skit.. urm.. satu pengajaran dalam hidup yang aku x kan lupa smapi bila-bila.. jujur aku katakan aku masih mengharap tapi yang lebih pasti aku turut berharap yang pemilik hati wan dpt memberikan beribu kali ganda apa yang aku x mampu beri pada wan.. selamat tinggal kasih, selamat jalan sayang.. ingatlah wahai cinta.. walauku pergi sayangku dalam jiwaku ini kaulah cintaku yang kekal.. selamat tinggal..

0 conteng-conteng: