15 June 2011

satu jawapan yg pasti!

aku rasa ini adalah satu perkara yg penting untuk catatkan dalam diari maya aku ni sebab aku rasa malu dan kecewa yang tak tertanggung rasanya.. start from: pagi tadi berlansungnya raptai untuk hari sukan sekolah aku yang bakal diadakan pada sabtu ini.. emm.. sepanjang aku bersekolah di SMK TIWA ni, sekali pun tak prnah aku datang on hari sukan sebab sukan bukan jiwa aku ok..?? letihnya hari ni, dengan gangguan daripada budak2 silat lagi, raptai yang tahape2.. hai.. macm2 jadi hari ni .. termasuk juga kisah aku yang sedang menunggu satu jawapan yang psti dari ehem-ehem..  masa balik, aku terserempak dengan paeh. ala.. classmate ehem-ehem.. paeh pon cerita la yang ehem-ehem ni tengah mengayat budak form 3.. aku ni yang dah rasa hati aku melayang, ingat nak terus blah je tapi si paeh tu tahan, then dia kata budak tu dah berpunya.. paeh berkata lagi yang aku ada can la sebab ehem-ehem kata tengoklah macam mana... sakitnya hati aku wei.. malu pon ada sebab semua member2 aku dah tau.. ehem-ehem aku berharap sangat yang kau jadi milik aku.. so sekali lagi lirik lagu ni aku tujukan khas buat sidia..




..........................................................................................................................................
Tak pernah kurasa begini
kumenyintaimu sepenuh hatiku
ternyata hanyalah dirimu
yang mengerti aku sepenuh hatimu

Ku inginkan selalu terhentinya waktu
supaya kita terus bersama

Jangan lah kau pergi tinggalkan diriku
sendiri jauh darimu
ku perlukan kamu inginmu selalu
temani jalan hidupku

Ternyata hanyalah dirimu yang amat ku rindu
kurindu selalu
kuinginkan selalu terhentinya waktu
supaya kita terus bersama

Jangan lah kau pergi tinggalkan diriku
sendiri jauh darimu
ku perlukan kamu inginmu selalu
temani jalan hidupku

Janganlah kau pergi tinggalkan diriku
sendiri jauh

Jangan lah kau pergi tinggalkan diriku
sendiri jauh darimu
ku perlukan kamu inginmu selalu
temani jalan hidupku
janganlah kau pergi..


0 conteng-conteng: