17 June 2011

~ sport sukan smk tiwa ~

hari ini, tanggal 18 jun 2011 telah berlangsungnya acara sukan tahunan sekolah teman, smk toh indera wangsa ahmad kali ke tak pasti.!! aku rasa macam nak gelak sampai pecah perut bila aku yang command kontinjen aku.. hahahahahahahahahaha!! dah la suara tak semegah, haiyyaaa... tak tau nak cakap le.. walaupun kontinjen kami tak menang, tapi aku rasa yang aku dah buat satu perubahan dalam hidup aku sebab selama ni aku tak berani untuk kehadapan, tetapi hari ini aku bukan syamim yang dulu, pengecut! tadi jugak, aku, farhana, alia, fathen, aisyah dan berberapa rakan yang lain, telah menjalankan satu perniagaan.. wohooo!! sebenarnya, kami semua saja je nak try buat buisness plus cari pengalaman jumpa orang ramai.. dengan keuntungan yang tak seberapa, kami tetap berpuas hati dengan pencapaian kami semua.. at least kami try kan..?? soo.. dengan badan yang letih n mata yang dah tak lalu nak bukak, aku menulis jugak kat belog ni coz nanti aku lupa sudahhh..!! aku tak mau kenangan tu hilang macam tu je.. ok.. ssoo.. bendahara la yg menang tahun ni diikuti panglima iaitu rumah sukan aku.. umm.. aku tak da pon bagi sumbangan ape2 pun.. tapi tumpang sekaki je la... aiyyaa.. badan suda letih, mao tidow..

0 conteng-conteng: