21 July 2011

penanggg!!! tunggu akuuu!!

ahaks! actually teman idakle TERUJA sangat nk ke pulau pinang tu tapi saje je kasi gempak sikit..! hahaha.. urm,, esok teman pon tak twu la bergeraknye pukul berapa tapi apa yang teman pasti pukul 10 pagi kami semua akan berkumpul di tol gunung semanggul! haaa.. "kami" yang teman maksudkan tuh ialah family opah teh( sepupu arwah atuk).. anak beranak die la yang ajak family aku melancong dan melencong sama ke penang.. urm,, hotel + makan IBU tanggung.. "IBU" tu pulak anak opah teh tadi, kami sume panggil dia macm tu spaya lebih mesra laa.. hehehe.. ''IBU'' tu loaded skit orangnye,, almaklumlah suaminya bisnesman! so.. ape2 hal pon nanti2 lah citer yekk..?? tadi aku balik sekolah dalam pukul 4 ptg kot.. entah la.. tadi and semalam ada pameran sains at skul dan aku adalah diantara penyibuk2 tersebut.. ahaha! bukan penyibuk la tapi helpers! hee.. memandai je.. aku ni minah yang duk jaga soalan kuiz sains.. sapa2 yang rasa diri dah parkour dlm subject sains bleh la cuba try test! dan hadiahnye adalah mcm janjan dan sewaktu dengannye.. sambutan? boleh la.. tapi kelas yang hujung2 tu diorang memang tak minat la nak jawab2 soalan ni.. ! last2 nye aku jugak yang tlg bagi an jawapan.. apadaa.. letihnya badan, plus melekit! haishh.. teman x solat pon hari ni.. ape la nk jadi ni..?? kalau la mati ke, koma 12 tahun ke x ke naya? kubur nanti sorang2 je teman.. gelap gelita, dah la kene seksa pulak tuh! urm.. ampunkan dosaku YA-ALLAH..


p/s: layan la lagu RAPUH:opick.. wahahaha!

2 conteng-conteng:

Unknown said...

thanks ye follow alif...

amiem_man94 said...

x de hall la bro!