26 July 2011

chenta kononnn!! haxhaxhax!!

macam mane aku nak luahkan..?? aq x sampai hati nak terus terang at dye.. kesian dye yang dah banyak mengharap pada aku.. tapi aku juga sayangkan kedua ibu bapakku..Ya-Allah, tolong aku, aku keliru dalam mengejar cita dan cinta.. tapi apa benar cinta? atau mainan nafsu semata?? yang aku pon satu, bangang! yang pegi layan dye buat hapa! kan dah susah macam nie.. urm,, aku sebenornyer x berapa nak minat cple2 ni tp aq pon pelik ar npe aq bleh terima dia uhh.. aiseymann.. so skrang ni mcm ne ye..?? apa yang aku tau berDOSA twu, bagi harapan kat orang.. aaaa.. ampunkan dosa aku, aku x nak tambah lagi da.. aku dapat rasakan yang aku x mampu nak bagi chenta and kasih sayang aku kat dye sbb rindu ini milik yang sekor lagi, bukan untuk dye.. hanya untuk SI MUKA BESOR! ahaha.. lari topik jap, kejap tadi aku adalar baca 1 entry ni, yang dah tertulis kat situ, perempuan nie ada 3 jenis:
1.jinak kucing: jenis ni, hai, rimasnye sbb dah berkali2 ckp x suka tapi nak jgak tergedik2 kat kite an..??
2. jinak burung merpati: haa.. yang ni ok kot! sbb bagi aku, sume pompuan patutnye jadi mcm burung nie, luarannya senang sgt nak dekat, tapi bila dekat, die pon cabut! ahaha! baru la harga seseorang perempuan tu mahal sikit ye..??
3. jinak kijang: erm,, kijang?? pernah pegang ke? paling dekat aku tengok pon dalam zoo je weh! pompuan jenis ni, hanya bisa dilihat saja, enggak bisa didekati, apatah lagi untuk dipegang.. so what u think??

sembang, sembang gak, aku nie jinak binatang hape ye..?? wahahaha.. bagi kes aku ngan SI MUKA BESOR uhh, aku ni bleh dikelaskan dlm jinak....... kucing! hahahahahaha.. ye lar, sbb dah org x nak, aku still lagi terhegeh2 kat dye kan..?? urm,, bagi aku, itulah penangan CINTA! ceewaahhh!! geli teman dengornye! tapi betul la, aq sayang sgt kat dye walaupun dye x la hensem sgt an, aku x main2 kalau aq ckp aq cintakan dia sbb aq x pernah rasa mcm ni, aq sanggup tebalkan muka mintak 6ber die, tanya pasal diri die, hai, mcm2 lg larh bende yang seorang perempuan x patut buat tapi aku buat!
stop cter pasal M.B, cter psal ''dye'' lak, haish.. siannye dye, ape aq nak wat nie.. but 4 sure an, lpas aq terus terang nnt die mesti bengang giler lah at aq! adehh.. tambah lagi sorang musuh aq.. herm..
jujur aq ckp yang aq memang x bleh pg la ngan ''dye''.. maafkan aq sayang.. huhu..

6 conteng-conteng:

pyqa azman said...

syamim ...syamim...nper lar ko msh syg kat MB 2...??dh lar muke pon hodoh , blur lak 2...ish ,ish...

amiem_man94 said...

x baik twu.. its ok laa.. aq dh maapkn dye k.. aq ngan dye dh bestfrenz4ever you.. hahaha!!

DILEMA WANITA said...

1)if u nk sgt ngn si muka besar tu keep doing wat u doing rite know..tnye pasal die n blar2 lg la..then try wat bodo je pasal die t mest die terasa kewujudtan awak..

2)trima je yg ske kat awak tu coz die syg awak..org kte bik plih yg syg kte jgn kte syg die..coz klu awak yg syg die mcm2 awak sanggup wat tuk die n klu die syg awak so sebaliknye la kn

beside klu awak kawin ngn org yg awak ske tu klu gaduh mesti die ungkit awak yg tergila2 kat die..
=D

red gitarputeh said...

Sokong pendapat shishi.

Best ke Tayang Muka Kat Facebook Bagi Lelaki Tengok.?[reply]
(jangan baca kalau kuat sentap)

amiem_man94 said...

ok..ok..! thankz shishi n red..!!
sye dh tawar aty ngn simuke besor tu..
so,, sye terima mamat yg mnat at sye 2.. cbb dye bleh terima segala diri sye seadanya.. ape2 pon trima kasih sgt2 sbb sudi baca yea..!! sayangg kome!

DILEMA WANITA said...

haaa...camtu la..like..