19 August 2011




selamat menyambut bulan pose ye.. !! eh, dah dekat nak raya dah pun.. tapi kenape teman rasa tak best je nak raya..?? urm maybe sebab trial dah semakin menghampiri kot.. tiada apa yang menarik untuk dibaca lepas ni.. so kalau kome nak baca pon besor rahmat dah.. hahaha..

tak ada apa yang berlaku sepanjang minggu ni..  UNLESS!!...
surat amaran pertama dah sampai ke rumah aku pagi tadi.. amaran sebab tidak hadir ke sekolah tanpa sebab/ surat.. hahaha.. sukenye kena bebel ngan ibu ayah.. eee.. tahun lepas dah dapat, tahun ni sekali lagi.. agak2 sijil berhenti sekolah aku macam mana ye..?? tak kisah la.. yang aku kisah sekarang,, is about PLKN!! menci2!!! aku tak habis2 pikir kenapa mesti aku yang terpilih.. adoi,, malam ni nk pg ekspo, beli seluar raye.. hahaha.. teman ni bukannye org kaya, shoping raya kt butik ke.. urm,, setakat di ekspo je.. tapi aku bersyukur sgt2 dpd x beganti seluar an..?? lpe nk ckp yang aku skarang layan cerita boys over flower @ tv8 tu.. ulangan je sebenornye.. x silap cerita tu dtayangkan masa 2009 lagi.. adalah membe aku sorang ni rekemen kan cter tu, tapi aku ni belagak.. malas nk dengar creta dye tu.. tup2 criter tu dah jadi bualan mulut membe2 aku.. aq ni dh macam orang bodoh je sebab tak tau nak menyelit kat mana.. hahaha.. menyesal lak tak tengok!! so sebab tu la aku pon start tengok ulangan cerita tersebut.. dan.. aku rasa aku dah jatuh hati kat lee min ho tu.. urm,, dalam cter tu, rambut dye memang tak semat gile!! so aku pon menggelar beliau sebagai mamat huduh.. and member2 aku hangin kat aku!! waaa.. rupa2nya diorang tu peminat lee min ho! aku mana la kenai k-pop ni sume.. rain je kot yang aku kenai.. terok btoi an..??  hahaha.. sorry ye para peminat lee min ho sume..!! sye cume komen je.. hehehe,, tapi aku akan terus menonton cerita tersebut biarpun terpaksa menadah telinga mendengor leteran ibu ku tersayang.. lorh,, ayah soh aku cat umah.. aq tak abis2 online lg ni.. huhu.. 
ok.. aq nk siap pg pasaraya tf.. nk beli bahan kueh raye.. huhu,, byeee..


aq sukeee lee min ho!!!!   hahahaha

2 conteng-conteng:

aira adryana said...

whahahhahahaa...lee min ho is my bf...chechechehhh....
2 r,len kli jgn kta x mnat,tgk mke si lee min ho a.k.a goo jun pyo je trus t'gude...hexhexhexxxx....xD

DILEMA WANITA said...

nice..xske g plkn konon...t da g sure rindu gler t...rasa xnk blik...ayokkk...